یکی از مهم‌ترین سوالاتی که هنگام خرید کفپوش باید از خود بپرسید این است که برای دریافت چه کیفیتی چه مقدار هزینه‌ای پرداخت می‌کنید. اگر کیفیت پارکت چرمی و میزان طول عمر آن را در نظر بگیرید، برای داشتن این محصول هزینه زیادی را نمی‌پردازید. پارکت‌های چرمی بیش از 50 سال عمر می‌کنند و با این حساب شما دیگر به نصب کفپوش دیگری در فضای خود نیاز نخواهید داشت. همچنین همان‌طور که گفته شد، می‌توانید آن‌ها را از محیطی به محیط دیگر منتقل کنید و با خرید آن‌ها دغدغه پرداخت هزینه مجدد کفپوش برای فضای جدید را نخواهید داشت.

استانداردهای پارکت چرمی

پارکت‌های چرمی ضد الکتریسته ساکن هستند و استانداردهای بین‌المللی ضد حریق دارند. این محصول دارای خواص آکوستیک است و مقاومت بالایی در برابر لغزش دارد. در میان پیکتوگرام‌های این محصول می‌توانید علامت سطح بهداشتی با نگهداری آسان را مشاهده کنید. از آنجایی که با مواد خام کاملا طبیعی ساخته شده، به محیط‌زیست آسیبی نمی‌رساند و برای سیستم گرمایش از کف، انتخاب خوبی است. این محصول استحکام خوبی در برابر فشار از خود نشان می‌دهد.

یک سوال پرتکرار: چرا در میان تایل‌های پارکت چرمی درزهای عمیق ایجاد می‌شود

برخی از افراد که تجربه استفاده از پارکت چرمی در محیط‌شان را دارند ممکن است در طی زمان، متوجه درزهایی میان تایل‌های این محصول در فضا شده باشند. رایج‌ترین علت وجود این درزها عدم رعایت فاصله درز انبساطی، روش‌های نامناسب تلفیق تایل‌ها و عدم اتصال صحیح آن‌ها است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم پس از خرید پارکت‌های چرمی برای حضور بی نقص آن‌ها در فضا از یک نصاب حرفه‌ای کمک بگیرید. این امر دغدغه شما را در این خصوص تا حد زیادی برطرف می‌کند.

از تایل‌های پارکت چرمی می‌شود روی دیوار هم استفاده کرد؟

از تایل‌های پارکت چرمی می‌توان روی دیوارهای صاف و بدون انحنا استفاده کرد. این محصول روی دیوارهایی که دارای کرو نیستند به خوبی می‌نشیند و فضا را لوکس جلوه می‌دهد. معمولا از آن‌ها برای پوشش یک دیوار در فضا استفاده می‌شود.

تایل‌های پارکت چرمی، چرم دباغی شده و فرآوری شده است، برای محیط‌هایی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهید حسی لوکس و اشرافی به آن ببخشید و قدرت را در آن محیط به نمایش بگذارید. این محصول برای سلیقه‌های خاص و افرادی که دوست دارند فضایی فراموش نشدنی بسازند پیشنهاد می‌شود. برای مشاهده تمامی رنگ‌ها و طرح‌های این مـحصول می‌توانید  اینجا کلیک کنید و اگر علاقه‌مندید درباره احساسی که این محصول به فضا می‌بخشد بیشتر بدانید مقاله چرا باید پارکت چرم طبیعی را انتخاب کرد؟ را از دست ندهید.

 

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی